Training

Ik ontwerp en geef trainingen die je medewerkers helpen nieuwe gedrags- en gesprekstechnieken onder de knie te krijgen. Het ontwerp is altijd maatwerk, dus medewerkers herkennen hun eigen praktijk tijdens de training en de oefeningen zijn daardoor levensecht.

Uiteraard vindt leren vooral plaats in de dagelijkse praktijk. Rondom de trainingen zijn er daarom oefeningen en opdrachten die de deelnemers helpen het geleerde toe te passen.

Voorbeelden van onderwerpen zijn:

–          Gespreksdynamiek bewust beïnvloeden

–          Presenteren met impact

–          Efficiënt omgaan met je tijd

–          Omgaan met lastige gesprekspartners

–          Effectief vergaderen

–          Gastgericht werken

 

Hoe ga ik te werk?

–          Doelstellingsgesprek: welk resultaat moet de training opleveren?

–          Intake medewerkers

–          Training 1: algemene vaardigheden

–          Praktijktoepassing

–          Tussentijdse evaluatie

–          Training 2: verdiepende vaardigheden

–          Praktijktoepassing

–          Eindevaluatie

 

Ben je nieuwsgierig naar hoe dit er voor jouw mensen uit kan zien? Neem dan contact met me op, ik praat je graag bij!